woensdag 3 september 2014

Labels en herfstnaaisels

De laatste weken van augustus brachten een licht stressgevoel mee ten huize Sjef&Juliette... Niet alleen liep onze heerlijke zomervakantie ten einde, de zomerse temperaturen leken diezelfde weg op te gaan. Na de lichte paniek, kwam er een lijstje ( om de chaos in mijn hoofd te structureren en om niets te vergeten) van al het naaiwerk dat nog moest gebeuren voor de herfst definitief zijn intrede deed. Want 4-jarige juffrouwen groeien zo snel uit hun kleren dat het geen zin heeft om de kleedjes van vorig seizoen bij te houden, laat staan van een half jaar geleden. Nadat we uitvoerig alle stoffenwinkels doorzocht hadden (via internet, dat scheelt tijd en CO2-uitstoot) koos ze stofjes uit, prachtige en meisjesachtige dingen waarin ik me helemaal kan vinden. Dan werd er gereden om de stofjes van Haar (en mijn) dromen op te halen, de wasmachine aangezet en druk gestreken. En nu... liggen de stofjes op een hoopje in de 'snel-af-te-werken-kledingstukken'-mand. Misschien kan de duplofee een handje toesteken? Want onze kaboutertjes werken niet mee!






















Want na de drukke ochtend-en avondspits binnenshuis om de file buitenshuis te snel af te zijn, ontbreekt de fut om mijn naaimachine uit te halen. Dit weekend staat er ten minste 1 kledingstuk op de agenda, zo'n lief kleedje dat snel klaar is, voor als de herfst dan toch plots zou komen binnenvallen.

Ondertussen kwamen ook mijn prachtige kledinglabels aan! Besteld via Nominette (met kortingscode van La Maison Victor) en 3 dagen later vielen ze al in de bus, wat een service! De kleine juffrouw is er ook zot van, en wil liefst dat de labels achterstevoren ingenaaid worden. Zo is er meer blingbling te zien he! Maar aangezien foto's meer zeggen dan woorden, ziehier mij kersverse labels:

















Dit weekend volgt een nieuw bericht met foto's van een kersverse jurk met label!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten