donderdag 12 februari 2015

in a galaxy far far away...

Timeless treasures brengt heel vaak prachtige stofjes op de markt, waarop ik op slag verliefd wordt. Zo ook Galaxy, en een andere sterrenstof die ik nergens nog kan terugvinden. Zulke prachtige blauwtinten, en ik zit - na een vluchtige blik in mijn kleerkast te werpen - duidelijk in een blauwe periode... even later rolde er twee kleedjes vanonder mijn naaimachine, hetzelfde patroon want patronen die moeten opbrengen, zeker als het geweldige jurkjes met prima pasvorm oplevert: de Belladone van Deer and Doe.





























Stof: timeless treasures Galaxy van bij Happy Hippo (Eeklo)























Stof en patroon: de Stoffenkamer (Gent)
Aan het patroon veranderde ik niet zoveel. Ik maakte het rugpand wel in een geheel, zonder opening. En de rits verschoof ik naar de zijnaad.
De kleedjes zijn geweldig om dragen, zo volgen er zeker nog.

Ritsen: Veritas

Geen opmerkingen:

Een reactie posten